24 uur te gaan! Aftellen maar! - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Milo Janssen - WaarBenJij.nu 24 uur te gaan! Aftellen maar! - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Milo Janssen - WaarBenJij.nu

24 uur te gaan! Aftellen maar!

Door: Milo

Blijf op de hoogte en volg Milo

21 Januari 2014 | Nederland, Waalwijk

Daar sta je dan, in een kamer bomvol met kleren en spullen en de gedachte: "hoe ga ik dit in godsnaam in mijn koffer krijgen". Proppen dan maar! Zoveel mogelijk mee. Het is niet zomaar iets. Even 5 maanden van huis.

Af en toe hoor ik een klein stemmetje achterin mijn hoofd dat ook zeggen. Ik noem hem 'de kut kabouter'. Wat een onzin eigenlijk. Het mag dan wel lang zijn, maar wat een tijd gaat dat worden. Leerzaam en genieten. En zeker dat het op sommige momenten ook niet leuk is en zeker dat het zwaar zal zijn. Maar genieten zal ik, want maar weinig mensen krijgen deze kans! Oftewel ik geeft die kabouter een flinke trap onder z'n reet en wegwezen. Klaar ermee en genieten maar!

Ik heb er in ieders geval zin in! Ik maak me op voor mijn laatste 24 uur in Nederland en geniet er nog even flink van. Daarna zoek ik het warme zuiden op(het echte echte zuiden). Ik probeer jullie via dit blog een beetje op de hoogte te houden en te laten zien wat ik allemaal beleef. Verder zeg ik ciao en tot over een maand of 5!

x Milo

  • 21 Januari 2014 - 18:06

    Fam. Van Berlo:

    Hallo Milo,
    Wij wensen jou en Kevin een goeie reis en een geweldige tijd toe in South Africa.
    We zijn kijken uit naar jullie reisverslagen.
    Tot morgen op Schiphol.
    Jan en Anita, Maikel, Dominique

  • 21 Januari 2014 - 19:22

    RIM:

    Hoi Milo, sterkte morgen met afscheid nemen en een hele goede reis toegewenst. We gaan jouw verhalen volgen. Dikke kus Ruud, Ingeborg en Mariek.

  • 21 Januari 2014 - 21:22

    Anneloes:

    Het grote avontuur tegemoet. Goed bezig. Ik hoop dat je daar geen geweldige en leerzame tijd gaat hebben en zal je blog af en toe eens lezen. Ben benieuwd. En 5 maanden vliegen voorbij, dat zul je zien. Je komt met de zomer al weer terug, dus je gaat gewoon een heeeeele lange zomer hebben.

    Veel succes,
    Anneloes

  • 24 Januari 2014 - 08:59

    Mama:

    Hoi Milo,

    Fijn om te horen dat de reis goed is gegaan en dat je een slaapplaats hebt. Als ouder is dat toch erg belangrijk. Ik hoop dat je maandag een mooi appartement krijgt voor de studieperiode en dat je veel plezier hebt en natuurlijk ook nog een beetje studeert.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milo

Actief sinds 16 Jan. 2014
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 16340

Voorgaande reizen:

22 Januari 2014 - 01 Juli 2014

5 maanden Zuid-Afrika!

Landen bezocht: